Monark udgiver spil for at tjene penge: "det perfekte MMORPG"

Monark, Bruno Aiub

Bruno Aiub (Monark), som har været gamer på Youtube i over et årti, har endelig formået at begynde at producere sit eget spil, et MMORPG med "crypto play-to-earn"-elementer. Det forventes at blive udgivet om 6 år.

Skaberen af Flow Podcast, Monark har i flere afsnit af programmet kommenteret om hans intention om at "revolutionere spilverdenen", men også at det projekt, han havde i tankerne, var absurd dyrt.

For omkring et år siden, da Bruno deltog i Master Podcast, sagde han, at det er længe siden, han følte sig engageret i et MMORPG ( Massively Multiplayer Online Role-Playing Game ).

"I øjeblikket er der ingen RPG, som jeg kan anbefale til dig, fordi menneskeheden mistede denne teknologi," sagde han.

Også i denne samtale sagde Monark, at han kun ville bygge spillet med brasilianere, selvom han skulle tage dem med fra udlandet. "Jeg ville bevise, at det er muligt for brasilianere at lave fede spil."

Den "perfekte MMORPG"

Monarks planer er ikke enkle, men ekstremt ambitiøse. Tidligere udtrykte han endda tvivl om dette spils levedygtighed.

“Jeg vil lave et spil med kunstig intelligens, der lærer spillerens adfærd, og som forsøger at ødelægge spilleren. Jeg ved ikke præcis, hvordan jeg skal gøre det her.”

Monarks hensigt er med andre ord, at spillet skal styres af en kunstig intelligens, der baseret på maskinlæring havde til formål at eliminere de tusindvis af spillere, som ville leve samtidigt i den samme virtuelle virkelighed.

Han ønskede også at komme væk fra fantasy RPG, hvor spillet tager spillere til at opleve den samme historie uden spontanitet. Monarks MMORPG lover et unikt eventyr for enhver spiller i en åben verden.

I episode 183 af Flow Podcast, med spiller Yoda som gæst, sagde Aiub endda, at spillet skulle rykke tættere på det virkelige liv, hvor dødsfald er permanente. Hvis du er besejret og stadig vil spille, bliver du nødt til at starte en ny karakter, men han kan være fra din familie og arve dine aktiver og ting, han erhvervede under gambling.

Spillernes kreativitet vil være af største vigtighed i et virkelig åbent spil, for ifølge Monark vil alle genstande blive skabt af dem, mens kun materialer bliver droppet fra væsner.

Med hensyn til spillets økonomi vil det have "et play-to-earn krypto-element", ifølge et tweet fra Monark, som endnu ikke har givet flere detaljer om projektets tokenomics. For at følge udviklingen af MMORPG skal du bare følge Monark på Instagram .

For at holde trit med andre spil under udvikling, tjek de 5 mest lovende spil-for-tjene-spil for 2022

Monark-indhold vil frigive spil for at tjene penge: "den perfekte MMORPG" dukkede først op i Cointimes .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *